Gääsp

Godmorgon :)
Sitter här och äter frukost medans mitt armband klirrar sådär irriterande.. :/
Första lektionen idag är hemkunskap, hoppas inte att gabriella kommer 35 min sent idag igen eftersom hon släppte oss 20 min senare för att vi skulle hinna baka så vi hade jätte kort matrast.
Juste! Direkt efter skolan ska jag dra iväg på match så jag måste typ skynda mej skit mycke o byta om i skolan :O aja.. hoppas de går bra. Nu: äta klart frukosten och höra me jakob när bussen går.

Förresten.. förlåt för att de aldrig blir bildinlägg nu för tiden men jag bloggar från pappas bärbara där hela familjen har samma konto, vill inte spara bilder här. Lovar att updatera ett bild inlägg snart!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: lukes

God morgon! Allt bra? :)

2010-09-06 @ 09:13:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0