gulliga jag :)

Hejsvejs :D Jag e glad :D fråga inte varför för jag har ingen aning, men jag e på bra humör iaf så ja tänkte skriva ett inlägg om min söta pojkvän :D

Att gud finns förstod jag första gången jag såg dej. Du är en ängel som han gett mej, varför vet jag inte men jag kommer alltid vara tacksam. Jag förtjänar inte dig egentligen, du förtjänar allt som finns och så mkt mer. Du är allt man kan önska sig, du är den jag kan luta mej mot. Du är obeskrivlig hjärtat, mitt allt. Du är min livsglädje, utan dej mår jag inte bra. Jag saknar dej så fort du kollar bort. Lämna mej aldrig älskling för utan dej är jag inget. Du är den som får mej att vilja gå upp på morgonen. Du är de finaste gud skapat o jag är så stolt över att kunna kalla dej min pojkvän. älskar dej bejbi :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0