plugg

Tjingeling! Jag fick lite blogg lust nu när sophia visst börjat blogga igen så tack för inspirationen! :)
Sitter just nu med en kopp te och lyssnar på gubben i lådan. Idag MÅSTE jag plugga so. Jag har inte orkat på flera dagar och på Onsdag är det prov.. Så min dag ser ut ungefär såhär: plugga, dela ut reklamblad på bromma blocks med laget, shoppa vinterjacka med mami, plugga, träning med en spelare från damlaget som bla vunnit champions leauge och sist men inte minstr plugga igen. Skulle behöva lämna tillbaka Isaks gstar mjukisbyxor som jag lånade igår, annars får han dom på måndag. Jag måste verkligen köpa sånna! Sjukt sköna och fina :)
Nu ska jag dricka upp teét och börja läsa om kyrkor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0