skolbloggar

Godmorgon :) Just nu sitter jag på en bänk vid ett fönster i skolan med en laptop. Ganska mysigt men väldigt tråkigt.. Vi har tema vecka och jag och Josefine har fått spångabloggen så vi ska sitta och blogga i 3 skoldagar nu. Jag kommer verkligen få bloggtorka av de här. Som tur är måste jag gå tidigare från skolan idag eftersom jag ska vara statist i en film! :) Det ska bli super kul, berättar hur de gick när jag kommer hem från inspelningen :) (Den ska visas i SVT :D) Nu till nåt annat. Igår var jag på träningen och då blev jag stämplad på fotknölen så den blöder och är helt blå och uppsvullen, kul.. Haha min spanska lärare kom nyss och frågade "var har du cosmoskatten? (Isak)" Men den tönten börjar 11 :( Taskigt.. sen är det nån franskagrupp också som börjar 2!! :O Själv var jag tvungen att vakna 7 och pallra mig iväg till skolan som börja 9 :( jaja.. nu får jag snart gå på lunchrast så hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0