Mycket info i ett inte alltför långt inlägg

Mina ögon håller på att stänga sig hela tiden.. är så sjukt trött. Ännu en dag som vi ska blogga på. Nu har vi iaf kommit på vad vi ska skriva om. Vi har gjort en blogg om skolmodet. Igår gick vi runt och fotade allas coola skor så dom kanske kommer upp på bloggen. Igår var det filminspelning, det gick väll bra men det var skit kallt. Aja, dom var jätte snälla och det var ju verkligen värt 400 :-, dessutom kommer filmen att visas på SVT o kanske bio nästa år. Så det blir ju kul :) På eftermiddan idag ska jag på bio med laget så de ska bli jätte kul :) I helgen tänkte jag släpa med mig älsklingen ut på landet o de ska oxå bli jätte kul :) Haha känns osm att jag ska göra väldigt mkt så jag får väll lägga upp ett väldigt tråkigt schema eftersom man inte kan göra så roligt på skolans efterblivna datorer.

Idag (Torsdag) : va me isak, bio med laget.
Fredag: Landet m Isak.
Lördag: Landet m Isak.
Söndag: Match
Måndag: Plugga?
Tisdag: Träning
Onsdag: Träning
Torsdag: ?
Fredag: Mcdonalds cupen! :)

Hejsvejs nu ska jag på lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0