Fuck!!

ÅÅÅH! Vad sur jag blir! Hur många gånger har man inte garvat åt folk som skrivit skit långa inlägg o sen försvinner dom? Det är inte lika kul när det händer en själv. FAN! aja, bara o börja om..

Det känns lite som att vi misslyckats med vår skolblogg, vi har skrivit 2 inlägg på 3 dagar. Idag ska vi uppdatera om elevers byxor och tröjor, igår var det skor.
Bion igår var helt okej, miss ni den där tecknade serien avatar som gick/går på nikelodeon? Den fast otecknad så vi. Det var jätte mysigt att springa runt i regnet på stureplan och inte hitta rätt biograf. Hur många biografer finns det där egentligen? 20? Vi fick fråga jätte många och alla sa olika så det hjälpte ju inte, inte var det så bra att Leos GPS var väldigt svår att använda heller. Aja till slut kom vi fram till rätt bio typ 5 min försenade. 15 min senare kom typ 5 till som haft ännu mer kaos än vi. Mitt lag är verkligen fail haha :) Juste, nästa år ska vi typ byta namn t bp 96-2 ist för bp 96-4 och flytta upp till division 2! :D Kommer sakna gamla namnet iaf. :(
Nu måste jag göra klart ett slöjdarbete. Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0