gardafuckingcil sprutan

Min arm är halvdöd. För ca 2 timmar sen tog jag den tredje och sista gardacil sprutan och den gjorde lika ont som jag trodde. Alla säger att dom gör ondare och ondare och jag kan bara hålla med. jag började gråta som ett litet barn när dom bara sprutat in halva giftet i min arm :( Jag blev iaf gladare när jag var klar för då gick jag och mamma till H&M och köpte en efterlängtad pälsväst :D plus att jag fick månadspeng :) Så jag blev 500 kr rikare, elr 300 gick åt till västen men ändå :)
Nu sitter jag och väntar på att Isak ska komma hit, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi kommer väll på nåt kul :) Juste, han ska provträna i spånga idag oxå :) hoppas verkligen att han kommer in i laget :) Nää, nu ska jag plocka upp alla underkläder som ligger slängda på golvet. Hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0