sen dag

Idag var det sen dag som vanligt. Slutade fem i halv fem och min träning började halv fem. Eftersom jag gärna inte missar den så bytte jag om på rasten innan sista lektionen, hehe alla undra varför jag gick runt i fotbollskläder, menmen..
När tekniken som var sista lektionen var slut fick jag springa ut där pappa stod med bilen. Jag kom ca 1 minut sent! :D När jag kom hem var det dags för mat och det är anledningen till att ingen uppdatering kommit tidigare :)
Imorgon har vi friluftsdag hela dagen så vi måste gå upp tidigare än vanligt :( Det var ju sovmorgon imorn :(. Istället ska jag vara vid tbanan kl halv 9.. Vi som vrukar börja 20 i 10 på torsdagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0