Hemma :)

Hemma!
Hoppas att alla haft ett suveränt sportlov :)
Själv togs jag emot av sol, snö, frisk luft och ett trevligt sällskap i Åre :)
Stugan som vi bodde i kunde ju däremot fått en renovering men det gjorde inte så mycket eftersom dagarna spenderades i backen.
Det var verkligen ett fantastiskt skidväder. :)
Va hade massor med skoj och många bilder knäpptes.
Sista dagen åt vi på Fondue resturang och jag tror aldrig att jag varit så mätt..
På vägen hem hälsade vi på gammel mormor i Mörsil där vi hjälpte henne med att sätta upp gardiner och byta glödlampor.
Resan hem tog ca 8 timmar så vi kom hem i lagom tid till Melodifestivalen.
Nu ska jag försöka få med pappas bärbara ut i solen så jag kan göra spanskan ute :)

Jag och ebbs i ankarliften :)

HAHAHAH jag o ebbs garva så otroligt mkt xD kolla min haka xD HOHO!
skiit dimmigt på Åreskutan..
Skiit dimmigt på Åreskutan :O

Haha vi har föör kul xD <3


shaaao!!! <3
xoxo Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0