bloggar igen :)

Hej på er :)
Shit, nu har det blivit en sån där blogg fri tid..
Måste verkligen skärpa mej.
Idag kom S hem till mej, haha vi tog snyggaste modellbilderna o körde lite dansmatta :)
Hon skulle skicka bilderna t mej på datan men hon skulle tydligen retuchera (stavning??!) lite.
Imorse åkte jag och mamma in till stan, till min tandis.. de gick bra, men jag var så himla trött så när jag bara skulle luta mej fram och stänga ögonen en sekund så somna jag.. igen.
Tur att ingen märkte :P Men jag tror att ja drämde för jag vaknade av att jag ryckte till, ni vet som när man typ hallkar i sömnen. :P

Var det förresten nån som såg svenska hollywoodfruar igår??
Tycker det är helt sjukt av de där gamla tanterna m barbie festen.
Ännu sjukare var ju killarna som gick med på att tanterna åt från deras mun..?
Tycker iaf de e sjukt kul o Maria o hennes mamma va ju identiska :O

Nu ska jag försöka göra lite svenska arbete som ska va klart på Fredag kl 23.59.
Visste ni förresten att Nathalie betyder "gåva från gud"? :)
Shaaao!!

xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHAHA!Ja, lr grät gjorde jag inte nästan men jag vatr skitglad :D <3333

2010-03-16 @ 22:11:11
URL: http://sophijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0