Fredag!

Hej!
Kul att man hittar till bloggen :) Den har ju ett rätt klurigt namn.
Sitter här framför datan o försöker minnas dagens händelser.
Idag är det fredag ! bra början höhö.
Jo, vi började skolan kl 9 imorse då vi hade hmm, haha ja, jag är säämst på shemat! Aja, vi hade nog iaf.. jo! Randig tid va de! haha. När jag och Zennab äntligen släpat med oss en engelskläxig Sophia så började vi gå på vår lilla morgon promenad.
Efter det hade vi Engelska, men fetrsom vår lärare var på nån grej hade vi biträdande rektorn som vikarie.(scary)
Det gick iaf bra och vi fick inget annat än beröm.
Efter lite mat och lite lektioner hade vi SO, MarathonSO! På Fredagar har vi 2 timmar SO!
Men det var inte så jobbigt faktiskt, eftersom vi först hade ett jätte lätt läxförhör på datan, sen fick vi gå in på fb, och sedan kollade vi på film. Så det var en skön sista lektion.
Nää, nu ska jag fortsätta köra happy Island :P.
Nu tänkte jag äntligen ladda upp lite bilder.



xoxo Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0