busschaufören mosade mej ;(

Godmorgon !
Nej, jag har inte försovit mig och nej, jag är inte sjuk heller.
Det är bara så att vi har håltimme första lektionen idag så vi börjar tio i elva :)!
Och jag kan inte säga att jag inte behövde det.
Förresten så har min statistik varit som en "richterskala" hela veckan. Och ni kanske undrar vart jag håller hus eftersom inte en ända uppdatering har kommit sen 2 veckor tillbaka.
Men jag har ärligt talat inte orkat blogga. Men här är jag ju nu :)
Denna Torsdags morgon har inte varit mycket att prata om eftersom jag i stort sett har sovit bort den, I går hände inte mycket heller.. Men i förrgår, var det livat(?!) Efter skolan kom Stephanie och jag och Sophia passade på att åka hem till henne för att köra land och stad :)
Men vägen dit var ingen dans på rosor (haha jag är så poetisk!) det började redan på bussen, när jag glömde bort att vi inte skulle av vid mej och Sophia utan oss Stephanie.
Så jag trycker som vanligt på knappen vid björnfklokevägen när Sx2 skriker "Hallå Vad gör du? Vi ska av vid vivo?".
Självklart var det ingen annan som skulle av där så buschaufören stannade i typ 5 min o bara glodde på oss.. Det vart ju väldigt pinsamt så jag kunde inte ropa över hela bussen att de var en olyckshändelse. Så vi satt där i typ 5 min sedan körde bussen iväg. När vi sedan skulle av vid vivo vågade inte vi trycka så vi väntade på att nån annan skulle göra det. När någon tryckte och chaufören stannade går vi ut i ordningen, först sophia, sen jag och sist stephanie.
Men när jag skulle gå av stänger chaufören dörrarna med mig mellan sig.
Jag blir ju såklart rädd och försöker komma ut men dörrarna fortsätter stänga sig (han öppnar dom inte änns) Till slut när jag håller på att mosas öppnar han dom och både jag och stephanie kuutar ut.
(Läskigt elr vad?)
Om jag ser busschaufören en gång till ska jag slå in skallen på´n!!
Sen fortsatte garvet, både hemma oss stephanie och på väg till dagiset som pamela går på eftersom vi skulle hämta henne.
Oxå fortsatte de på vägen hem också.
De blev många bilder men jag orkar inte lägga upp dom men dom finns att hitta på http://sophijan.blogg.se/ och
http://stephys.blogg.se/ . Tack för mej :) / en som saknar sommaren :(



xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: elika

har upptäckt din blogg, ha det bra! (meninglös komentar)

2010-01-22 @ 16:54:24
URL: http://elikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0