windows kan inte hitta filen..

Godmorgon :)
Jag vaknade med en jätte täppt näsa och med ont i huvudet :( Det blir alltså ingen match för mig idag.. :(
Men igår var jag med på spelarmötet där vi fick fika och info om året o lagen. Efter det var några kvar o satt me mj i bilen där de blev lite flumm :)
Familjen e på Tobias match så ja sitter här o snorar själv innlindad i en jätte stor filt, jag hatar vintern! Man blir bara sjuk och så är det kallt.
Jag vill ha sommar! Så man kan bli lite brun och kunna vara ute utan att gå runt med dunjacka och sockor..
Nää nu ska jag gå och värma en kopp oboy.





Det finns en till där det står: Windows kan inte hitta filen. Vill du ha en yoghurt istället?
Jag tycker den är roligare men jag har bara en sån bild på vanliga datan och det fanns ingen på google :( Men denna var ju oxå kul :)


xoxo Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0