mammasdrömbarn ryck!

Hej bloggen :)
Kom nyss hem från en jätte jobbig fysträning..
Måste snart packa till Åre :)
Men ja måste köpa massa underkläder o pjäxor imorn :)
Idag fick jag ett ryck! De kom helt plötsligt imorse och började med att jag åt en jätte nyttig frukost med sallad som jag inte änns gillar, me tomat o ost på grovt bröd..  På lunchen åt ja jätte mkt grönsaker o när ja kom hem städa ja hela huset! Finns de nån medicin mot detta?? De e nt likt mej :O Hoppas bara nt de fortsätter imorn :P

Cypern 08<33


xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

natahlie, angående det med Celia. det va jag som kommentera hennes blogg först, såg vad hon skrev till sophia och orkar inte med sånna patetiska människor. jag vet inte om det va hon (det händer att IPnummer byts) men om det nu va hon så ska jag fan snacka med henne. miss u too honey, måste ses snart! <333333

2010-02-25 @ 20:18:11
URL: http://stephys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0