puss puss :)

haha fan, märkte att jag missa 22.22
Är det nån mer än jag som pussar på mobilen när den visar likadana siffror.. såsom 01.01, 02.02,03.03 osv..?
Jag försöker, men jag är inte helt nojjig och inte gör annat än att kolla på mobilen ;)
De finns visst olika sätt, vissa pussar på moobilen, andra sätter sig ner och håller upp benen tills minuten är över, andra hoppar 3 gånger.. ja, de finns olika :)

Imorgon ska jag o bästis t Åre m våra familjer :D
Ska bli såå kul!
Men ända sedan jag kom hem har ja typ packat..
Vill bara gå o lägga mej fort så det blir ny dag snart :)
Eftersom vi reser bort kmr ja nt kunna blogga.. kanske kommer nån enstaka uppdatering, annars blire tomt..
Nää, nu ska jag leta fram min hjälm :)


Shaao!!!



xoxo Natti
 
<3

Jag och Sophia i romme :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0