piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!

"viiiiissel!!!" Hej bloggen :)
Igår och idag var jag på dommarkurs :) Så nue jag utbildad dommare och räknar med att styra och ställa över alla ;)
Annars åker kortet fram :)
Idag glömde jag nyckeln..  :( och jag var jätte kissnödig xD så ja fick kuta hem till sophia, o de lukta herrparfym när hon kom ut från toan xD HAHAHA
Jag va där och flummade till klockan 3, sen tog vi bussen som gick 2 min över :P
Jag, sophia och emma tog sedan pendeln från spånga station eftersom sophia och emma skulle vidare till stan.
Själv skulle jag till sumpan där jag skulle bli uppmött av en bmw, mammas bmw :)
Sen åkte vi till solna centrum eftersom dommarkursen var på andra sidan gatan.
Klockan var nu halv 4 och kursen började 15 över 5.
Så vi åt lite nacho chips med ost och köttfärs till tidig middag och sedan "shoppade" vi :)
Mamma fick med sig en jacka ifrån "flash" och jag fick med mej en tubtop/kjol från lindex och ett par örhängen från ur&penn för ynka 20 kr :O
Nu ska jag faacebooka lite och sedan gå o snarka :)

Shaao!!

xoxo Natti

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHAHAHAHAHAH! Och du trodde de lukta så efter att jag vart där xD Haha jag bad pappa att inte ta raklödder idag xP Hahahah han ba vf? Jag ba men pappa nathalie tror att de luktar så när jag kommer ut från tooa! Han ba okej......

Hahhaha Men iaf kuuuta t miiittt huuuuuusssss. NUu nathalie!!

2010-02-17 @ 07:58:40
URL: http://sophijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0