Test

lånat från sophia
1. är du kär? - aa :)
2. har du snusat? – usch, nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? – aa
6. har du blivit slagen allvarligt? - om man räknar med när jag gick på kickboxning men hade skydd?
7. tar du droger? - aa massor, fast nää
9. har du pussat en tjej? - ja 
10. hatar du någon? – hmm.. inte hatar kanske
11. älskar du någon? - aa
12. har några av dina vänner svikit dig? - aa
13. har du djur? - om ödla räknas som djur så aa
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – aa
15. hatar du dig själv? - haha nej
16. gillar du orange? - nej, påminner om apelsiner som svider på fingrarna
18. har du nån sjukdom? - förkyld (a)
20. har du en gris? – Nej men skulle gärna släpa me mig en gullig minigris hem :)
21. har du en plattång? - aa men har aldrig använt den
22. har du en bror? - japp
23. har du sjukt bra humor? - den bästa
24. är du brunett? – finns de nåt som heter brondin?
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - De hade ja säkert gjort om inte päronen bankat på dörren o stängt av vattnet efter 30 min.
26. tycker du om hästar? – när jag var mindre
27. har du en hund? – nej
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? – aa när jag var liten

30. har du sagt bög till en kille? - aa
31. har du sagt fitta till en tjej? - minns inte, vääldigt länge sen isf
32. har du fuskat? –Skulle aldrig komma på tanken.....
33. har du en teve på ditt rum? - nepp
34. har du lunar? - nej
35 har du msn? – aa
36. har du en syster? - nej tyvärr
37. har du bruna ögon? - nepp men de e himla fint
38. gillar du att fota? - aa, men de hade nog varit roligare om ja kunnat
39. har du sett dig själv brinna? – I´m on fire, lalala  
40. hjälper du dina vänner? – aa när dom behöver :)
41. gillar du tacos? - aa, blir dagens middag :)
42. tycker du att du är söt? - inte nu, sjukling som man är :(
43. har du dansat? - älskar att dansa
44. har du spelat fotboll? - Fotboll är mitt liv
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - vet inte
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – jag har ett liv..
47. har du ätit sniglar? – nej usch
48. äger du en locktång? - japp
49. gillar du att tugga tuggummi? - bara i början, sen blir de så äckligt

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – aa
51. gillar du kläder? – älskar kläder :)
52. Hatar du falska vänner? – vem gör inte de?
53. gillar du räkna matte? – Gillar du stava rätt?
54. älskar du någon nu? - Har inte den frågan redan varit?
55. Har du gråtit inför en vän? - inte bara inför en
56. kan du sjunga? – tänk er en gorilla med fel på stämbanden och avgör själva:)
57. Har du sett nån död? – aa på film
58. säger du vad du vill? - oftast

61. kan du tala spanska? – VG+ i spanska :)
62. är du kortare än 1.60? – 1.69 :)
63. älskar du sommaren? – såklart
64. älskar du vintern? – Om snön varit varm
65. har du mer än 1 par skor? -Nä ja har ett par flipflops året runt:)
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - aa, synd att det låter i hela huset då
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - aa
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - japp
69. gillar du att städa? - Naej men måste jag så klagar jag inte, mammas lilla flicka :)

70. gillar du att sova länge? – 11 får räcka, vill inte sova bort hela dagen
71. har du vart med om en olycka? -Bröt knät när jag var 8, om du mena på de sättet 
72. är du förvirrad? – va? Nej? Eller va?
73. har du mer än 6 par byxor? - japp
74. har du förlorat en vän? – aa
75. gillar du att shoppa? – Oftast :)
76. har du varit i paris? – Nej men utanför
77. gillar du ormar? -De var mitt favoritdjur som liten
78. klarar du dig själv? – ja vill tro de
79. har du lagat mat? –Tacopaj! :D
80. är du klantig? – Beror på om du frågar mig elr nån annan

81. har du foppatoffler? - delar med mamma
82. har du mer än 20 låtar på din data? - japp
85. har du mer än 7 par nagellack? - jadå
86. har du busringt? – De har väll alla gjort? Eller?
87. har du skällt på din bror? -Massor, han ska lära sig veta hut.

90. sover du med nått gosedjur? - nej men massvis av kuddar
91. har du åkt nånstans utan att du får? - tror inte de.. elr jo!
92. vill du bara bort ibland? - Beror på hur långt bort
93. har du tältat? – ja usch, massor av myggor
94. har du bränt dig? – aa mitt finger blev skrynkligt :(
95. har du lekt med levande ljus ? -aa dom var jätte trevliga
96. har du lekt anden i glaset? – nej, tyvärr :(
98. bor du i skåne? – Nepp
99. gillar du hip hop/rap musik? - ibland

100. är du på sista frågan nu? – Hoppas de! :) Fan då..
101. är du singel? – Nej, är lyckligt lottad :)
102. har du flygt flygplan nån gång? -aa :)
103. har du kul just nu? – aa, sitter o garvar åt mig själv
104. är du blyg? – Skulle jag väll inte påstå.. Bara mot vissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0