Merry xmas

God jul och hej! :) Det är verkligen supermysigt med jul men nu gick dom sista i släkten tyvärr hem. Jag har fått jätte fina presenter som den här Thinkpaden som jag bloggar ifrån nu. Men den bästa presenten var faktiskt från min älskade pojkvän som gav mig ett halsband och hans favorit tröja.jag tycker att det var jätte gulligt och jag kommer bo i den där tröjan :) Nu kommer min julklappslista :) Tomten har varit snäll iår :)

*Laptop
*3 nagellack med nagelsmycken?
*3 tröjor, 2 var ungefär likadana så den ena ska bytas
*berlockarmband
*berlock
*mascara
*foundation
*fjäderörhängen
*armband gjort av min 5åriga kusin :)
*body lotion
*trosor
*tubhalsduk
*ring
*leggings
*halsband från Isak
*tröja från Isak
 
Pinsamt om något är glömt men tror inte de..

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0