hemma! :)

Oj :O vad förvånad jag blev över att är typ 2 st som läser min blogg fast jag inte bloggat på 2 veckor..x)
Jaja, försvinn inte! :) Jag har inte bloggat eftersom jag inte varit hemma, typ förra söndan kom jag hem från en vecka i göteborg där tobias körde gothia och vann :D tyvärr hann jag inte kolla på alla matcher eftersom vissa började kl 8 och 9 :O Dom va iaf väldigt duktiga :) dagen efter att jag kom hem därifrån åkte jag till sophias land där vi hade jätte kul och badade i 15 grader :O sen fyllde vi deras minibåt med vatten så de blev en pool:D när jag tagit bussen hem var jag hemma typ en timme innan jag åkte hem till Isak :) sen sov jag hemma en natt och på morgonen efter åkte jag iväg till landet där det var älmstanatta på fredan(en loppmarknad) där gick jag runt lite med familjen först, sen åkte jag dit lite senare och va där med anna :) och idag kom jag hem från landet. Direkt när jag kom hem körde jag wii-fitt och har kört det typ hela dagen :) Nu vet ni vad jag har sysselsatt mej med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0