Hick!!!

Tja!
Har precis ätit hick! middag och sitter och lyssnar hick! på musik. Hick! Kan inte någon skrämma mig? :( Jag har jätte mycket hicka!
Jag får väll ta och dricka lite vatten.. De är sån där ond hicka oxå :(
Eftersom jag fortfarande är lite sjuk så var jag inte med på gympan, Sophia var också sjuk så hon kunde inte heller vara med. Så vi gick in i redskapsrummet där sånna där stora smala mattor fanns som var ihopp rullade, jag och sophia var ju självklart tvugna att hoppa i dom :) Då kommer massa killar i vår klass och typ låser in oss ;S men sen kom vi på att det bara gick att låsa innifrån så dom hade bara hållt för dörren.
Yes! Hickan försvann! :D
Nu har ni fått lite info om dagen :)


xoxo Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0