6 April

Hejhej :)
Nu e ja här igen.  Men jag har bestämmt mig nu för att sluta blogga helt ett tag, kmr ba blogga när jag känner för det och det är tyvärr inte så ofta. Men nu när jag ändå är igång kan jag ju ändå fortsätta :)
Igår stack jag och Sophia till Kista för en liten shoppingrunda.
Jag fick med mig ett par byxor, en tröja och 2 nagellack hem :)
Idag har jag pluggat, kört wii och pluggat igen.
På Fredag ska jag och fotbollstjejerna till Vimmerby på träningsläger :)
Vie där tills på Söndag men jag har min móvil med mej så d e bara o smsa :)
Näpp, nu ska jag packa, hörs nån gång <3


xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: sophia

Hahahahahahah:D <3333

2010-04-08 @ 21:10:52
URL: http://sophijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0