25 April

Hej bloggen! Sitter här vid frukostbordet med pappas nya bärbara, tanken är att vi ska kunna ha den i båten så den är väldigt liten :) Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag kan informera er lite om dagarna jag inte har bloggt på. Onsdag: jag slutar skolan 16.25, min träning börjar 16.30 så jag hadde väldigt bråttom. Som tur var fick jag skjuts av Linnea S mamma :) så vi kom bara 10 min sent. jag fick byta om till fotbollskläder på skoltoan.. det väldigt trångt.. :) Torsdag: bloggade jag. Fredag: Jag åkte till vby och mötte upp Evan, sedan åkte vi till hby hängde lite i lyktan där och åkte sen till vby igen, sen till hby igen :) Sen åkte jag hem igen.hehe.  Lördeag/igår: Jag var ute med: Olivia, Josefin, Johanna, Johanna T, Sophie, Fanny, Tecia, Frida, Carl, Sebbe och Markus. nu har ni fått lite info om vad jag har gjort :) Idag ska jag köra match och kanske va me Kajsabajsa :) <3

xoxo Natti <3


Kommentarer
Postat av: DANIELLA

Sv: Tack så mycket. Du har oxå en jätte fin blogg =)

2010-04-26 @ 13:39:28
URL: http://daniiellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0