Mongo...... x)

Godmorgon på er.
Jag vaknade precis så en så länge har inte mycket hänt.
Haha min familj har världens sämsta humor x)
Igår var anonym så trött så den somnade i trappan, som är precis bredvid ytterdörren(som var öppen).
Personen sover där i kanske 10 minuter tills de kmr 2 tjejer i min brorsas klass som ska sälja jultidningar till sovande anonym.
Så dom står där ganska länge och försöker få kontakt genom att knacka o plinga på dörren.
Till slut kommer jag ut från vardagsrummet o ser anonym sovande i trappan och utanför står 2 fnittrande tjejer x)
Tyvärr vi ska inte ha något garvar jag och just då vaknar anonym o bara kollar trött på dom, haha dom vågar sig nog aldrig hit igen x)!
Den där historien löjlade sig hela min familj med runt matbordet , vi härmade, ändrade o gjorde repris av den i säkert 1-2 timmar x)
Ja ni där fick man sig ett gott skratt :)
Till slut gav vi även ett namn till anonym, mongo..... x)

Nej nu ska jag nog göra det som studie dagar är till för, studera! -.-



Dagens citat: Ju mer man pluggar desto mer lär man sig,
ju mer man lär sej desto mer glömmer man ,
ju mer man glömmer desto mindre kan man.
 
så varför plugga?      :D prova me den till era lärare :)


xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0