Kul i bussen

Skolan kändes längre en va den va..
Jag vet inte varför men de kanske beror på den tråkiga NOn ?
På SOn fick vi leka typ stenålders människor, eller asså det var ett spel.
På data kunskapen innan fick jag tyvärr lite problem , medan jag och Zennab roade oss med att plocka isär alla delar på World tänkte jag inte på hur jag skulle få tillbaka dom elr få bort dom, typisk min smarta fiskmås hjärna.
Jaja, efter några minuter fick jag till det, tur som man har.
Jag och Sophia hade iaf väldigt roligt i busspegeln på vägen hem, haha många flumbilder blev det på den korta 10 minuters resan.
Men vi fick nog några blickaar på oss där vi satt, längst bak i bussen, vår favvoplats.
Lägger in några bilder på vår sjuka humor :)
xoxo Natti



Vi bjuder på den


Sry för felvänt men jag orkar ärligt talat inte fixa det (a)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha sötisar :D <3

2009-09-21 @ 17:20:41
URL: http://stephys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0