långt bild-inlägg

Jag kom nyss hem från v-by där jag och mamma köpt vantar och ett halsband :)
Jag blogga inte igår så jag bloggar för igår nu istället.
Igår glömde jag då mina nycklar i skåpet (sånt göt väll alla?) (a)
Så vaktis fick komma med jätte tången!!
Han kanske använder den 2-3 gånger om dagen ?
Så jag visste exakt hur smärtsamt det skulle se ut x)
Dessvärre hände detta i mitten av dagen så jag hade inget lås.
Alltså skulle mitt skåp stå  öppet om jag inte hade kommit på denna brillianta idé :)


Tyvärr kom någon och tog bort nyckeln, öppnade skåpet och tog sönder min linjal x)
De blev lite problem lektionen efter som naturligtvis var matte -.-




Nu till dagens köp:







 


Halsband: 30:- !!

Vantar: 69:-




Vet ni vad jag har kommit på??!
Jo, att det finns väldigt många hemska djur här!!
Vill ni se exempel?
Checka in dom här "sötnosarna"























Ja.. man kan ju bara gissa vad som händer om man är olydig ;S
hörs imorn.


xoxo Natti

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: blöööja på bordet !? haha vad tror du om mig xD

2009-09-30 @ 22:48:35
URL: http://lezy.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahaha ja de såg skiit mkt ut som de x) <33

2009-10-01 @ 11:50:19
URL: http://nanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0