Godmorgon.

Godmorgon!
Förlåt att jag glömde skriva igår men det blev lite rörigt.
Jag vaknade nyss så här sitter man i pyjamas o dricker te samtidigt som man lyssnar på "why you wanna trip on me" men MJ tycker den e sjukt grym :)
Vi köpte av glassbilen igår och då fick man en lapp där man skulle rita en önskeglass så kan man vinna ett wii med kontroller och spel.
Jag som bara älskar wii är naturligtvis tvungen att rita en glass, så vi får se hur det går :)
Idag ska jag nog bara slappa så jag e i form t imorgon (Lidingöloppet).
Slänger in en gammal bild sen i somras.








Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR verkligen dina ögon sötis :)

2009-09-27 @ 13:36:31
URL: http://feebruariunge.blogg.se/
Postat av: Okänd Utgivare

Jasså

2009-09-29 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0