skolfoto

hej!
Idag var jag och Sophia hemma oss Zennab för första gången, de e jätte fint till er som inte varit där, träffade även hennes jätte snälla mamma för första gången.
Vi försökte kolla Dead silence (rekomenderad rysare) men den hackade :/
De blev lite rundvandring och spel på Zennabs mobil istället.
I skolan hade vi spanska prov på sånt vi skulle lärt oss förra året, men självklart hade inte vår förra spanska lärare lärt oss ett skit så där blev det svårt och massor av fel.
Vi hade skolfoto idag!!
Jag som blir så himla fuul på sånna.
Fick låna mammas klackskor men det var skiit svårt att hålla balansen när jag skulle stå på en ostadig stol så dom åkte av.
Hoppas att man inte ser mina bara fötter på bilden bara x)
Idag började vi 09.40 och jag vaknade 8, på nåt sätt rann tiden iväg blixtsnabbt så när det var en halvtimme kvar till jag skulle möta sophia visste jag inte vad jag skulle ha på mig!
Det blev helt enkelt kaos och jag svor åt mig själv haha gör alltid det, "fan,fan,FAAN!!
Fick till slut nöja mig med detta.





vitt linne :Mq
kofta: gina tricot
gråa jeans: cheap monday
skor: mammas, björnborg






jag igår haha uppslukad av Zennabs mobil (a) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0