Rekord!

Hej idag igen, Jag kom precis hem från vår senaste dag i skolan.
Jag och Zennab hade lite garvattacker på orienteringen idag haha hon börjar tänka annorlunda :)
Jag fullkomligt äälskar Zennabs mobil, hah spelar på den hela tiden x)

Ska ut och springa med mamma snart, på Söndag är ju Lidingöloppet som jag har sprungit 8 år i rad (a).
Fick nyss hem telefonräkningen, comviq kompis abonemang, 3000 gratis sms, försökte trappa ner på smsandet för jag har inte pengar så att jag kan betala mer en 3000.
Vill bara tala om att de blev rekord på lite sms :D 1700 :O känn på den och ta mej som en förebild :)
Dessvärre tror jag att denna månad blir sämre, har försökt ligga på 100 sms om dagen men nu har det gått över 100 :( jaja de e bara o smsa, lite pengar får man väll ge med sig så att staden får pengar :)
Åt precis upp våra hemmagjorda chokladmuffins, min favvo :)
Men nu ska man väll ta och hoppa i spring kläderna och sticka.

xoxo Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0