Anti "grissjukan"

Det e väll alla?
Men vissa kanske är det lite mer, vissa som jag, zennab och sophia.
Vi har haft ett ryck i några veckor nu, man får ABSOLUT INTE ta i ett dörr handtag med händerna.
Fötter går däremot väldigt bra.
Lite svårt är det ju, men vi blir iaf inte grisar.:)
Vi tänkte starta ett team med det namnet :) och ännu ett med namnet "antinörd" :)
Men jag tror vi hoppar över det.
NÖFF NÖFF!


Jag blir så sur, på Tisdagar (idag) slutar vi vanligtvis 12.30.
Så kommer det där men..
Nu har dom tydligen bestämt sig för att ändra på vår vardag och låter oss sluta 13.00 istället -.-
Inte får vi längre tid till att duscha heller.!!!

Idag trodde klump sophia att hon låst in sina nycklar i skåpet så vi får vänta skiit länge på vaktmästaren så att han kan knipsa upp låste med sin jääätte stoora tång.
När han väl e där han ska så kommer en lärare till oss och säger att hon har hittat klump Sophias nycklar.
Hon sa också att nycklarna var söta x)
Så går vi till bussen och kollar tiderna, klockan var då 20 över ett och bussen hade gått 17 över, nästa skulle alltså gå 13.32!!
Så vi gick till en damm precis bredvid och tog massor av kort.

Sedan satte vi oss på bussen och Sophia retade mig för min tråkiga humor "Den är så vansinnigt tråkig att man garvar" x)

Hur har er dag varit? :)

xoxo Natti







E de här svininfluensan? :P


Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHAAH, sophia är så klantig :D

2009-09-22 @ 18:27:14
URL: http://stephys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha ja vet x) <3

2009-09-22 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0