AAj!!

jag kör dramat med bilder först så får vi se om ni fattar x)





 jag och zennab






 körde fotbollsspel






plötsligt fastnade bollen mellan 2 gubbar så jag skulle blåsa för att få den till mig.









Då får Zennab för sig att hennes gubbe som e närmast bollen och min näsa ska skjuta skit hårt.

Så hon drämmer till



Ni kan ju tänka er vad som hände med min näsa x)







Så går det x)

Mucka inte med zennab för hon kan bli farlig ;)


VARNING!: testa inte detta hemma.  :)




Nu ska jag iväg på träning, shaao !!

xoxo Natti


Kommentarer
Postat av: zenniis

HAHAHAAAA !! X) <3333

2009-09-28 @ 19:32:19
Postat av: sophia

haha klanters ni e x]<3333

2009-09-30 @ 15:38:08
URL: http://sophijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0