tjejmässan

Hej sötnosar, någon som var på tjejmässan på lyktan igår?
Jag var :)
Visst det var väll roligt, men ärligt talat hade man nog förväntat sig lite mer.
Fick iallafall med mig en egen gjord tröja med texten "I<3U"
Ett foto på mej och ebbabebba och massor av papper x)
Helt onödiga va dom.
Sitter helt utslagen o skriver medans Min brorsa, Tobias har två kompisar här.
Dom gör någon film som ni nog kan se på youtube nån av dom närmaste dagarna.
missa inte ;)
Idag har hela dagen gått åt till att städa, ni vill inte veta vilken svinstia det såg ut som.
Nu kan man kalla det hem igen :)
Juste, idag är det ju kanelbullensdag :)
När dagen e slut kommer väll hela sverige se ut som ett gäng bullar.
Dagens outfit e väll inget att skryta med, ett par rosa mjukisar och en rosa-lila t-shirt.
Hade tänkt plocka svamp idag men regnet förstörde nog chanserna att hitta några så det får bli någon annan dag.
Kanske skriver mer vid dagens slut.
xoxo Natti <3


gammal bild, men bildlösa inlägg e super trista :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJA! FIN blogg. Allt bra ? ;)

Jag har en liten tävling på min blogg, skulle bli super glad om du var med ! Läs mer på min blogg, tryck bara på den här länken http://feebruariunge.blogg.se/2009/october/tavling.html#comment så kommer du till mer information! Hoppas att du är med. Ha en trevlig kväll ! <3

2009-10-05 @ 17:48:03
URL: http://feebruariunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0