Tidiga mornar borde förbjudas!

Godmorgon.
Ni som sitter med ett " är hon sjuk?" på hjärtat kan jag lättat svara, nej men jag har sovmorgon till 15.00 !!! :D
Varför vi börjar så sent?
Jo för vi ska ha någon träff för alla sjuor, föräldrar och mentorer.
Med typ massa aktiviteter :P
Eftersom mamma är på någon messa i Jönköping (miss her) så får pappa äran att skämma ut mig istället.
Ni som vet vem han är kan väll inte ha missat att pinsam det är han. Men men,, det är min pappa licksom, dom har väll rätt att retas?  Bara man retas tillbaka :)
Men så lyxigt har man ju inte varje dag, igår tex började jag 8!!! Ni kan väll inte gissa varför jag sov tills telefonen ringde idag?
*suck*
Nä nu ska jag nog upp och byta om, ska nämligen äta lunch oss mormor och morfar klockan 12.
Ska bara kolla efter skor och jacka från nätet först.
puss så länge.

 Måste få komma ut till landet igen innan vintern kommer! Bilden är från den delen av tomten som man kan lägga sig i hängmattan och slappna av vid ån som efter ca 20 meter rinner ut i Östersjön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0