That's just the way it is

Hej bloggen, sry för dålig uppdatering, men hallå? De är ju fortfarande höstlov? Man har fler saker för sig.
Jag kan tala om att badmintonen i Onsdags gick bra :P Jag var facktiskt bättre en dom trodde.
Vi körde igår också, men denna gång med Pappa, Tobias och hans kompis Kevin.
Vi körde en match mot varandra, jag, Tobias och Kevin, dom 2 va i lag.
Man var tvungen att vinna med 10 poäng.
Så när vi hade kört i en timme stog det 78-72 till dom så jag tyckte jag kämpade ganska bra ändå :)
Nu måste jag göra mig i ordning.
Jag ska nämligen till v-by och se "This is it" men Stephanie, Andrea, Amanda och Yaren.
Ett riktigt bra tips om man vill lukta gott e den här chanel parfymen.
Finns i mammas parfym hylla och snart även på min handled.
Hej så länge


xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0