Snö är väll varmt?

En sak till bara, kan ju inte låta bli :)
Såg ni som jag att det snöade imorse?? :D

Jag se det snöa jag se det snöa det va väll roligt hurra??
Nue de vinter nue de vinter som vi har längtat hurra!

Visst, alla gillar väll vinter och höst, det är ju rent modemässigt större en  på sommaren.
Men sommaren ligger faktiskt klar etta på min lista iallafall.
Man kan ju sola,bada,grilla, ja allt roligt.

Men hur mysigt är det inte på vintern?
När man är kall och kan gå in med en filt framför brasan?
Eller med den extremt fina julstämningen?

Vintern och sommaren är ju helt olika.
Man behöver nog lite av båda.
Dom I thailand har ju aldrig kännt på snö förut.
En kompis till mig hade några från thailand oss sig på vintern då det snöade.
Så dom gick ut och tog i snön: Det är ju kallt!! hade dom utropat.

Dom i Antarktis tex dom måste väll få lite sol poå sig innan dom ser ut som lik?

Det är så olika.
Vilken årstid gillar ni bäst?


Xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0