skrik, spark och bankande mitt i natten :O

Nu kommer jag till det dära läskiga som hände i Söndagskväll klockan halv 4.
Jag var ju som sagt på cup när jag vaknar av att Valle och Sara skriker skiit högt!
En sekund senare får jag en jätte hård spark i ryggen (de gör fortf ont) *snyfft.
Då va det så att några killar i typ 16 års åldern som hade sparkat och slagit på fönsterrutan.
Alla utom en i laget vaknade, vi skrek, darrade och var skiit rädda!
Sparken fick jag ifrån vår tränare Jocke som på en sekund var uppe ur sängen och framme vid dörren sm låg på andra sidan klassrummet.
Han stog i nån slags krigställning som om han var redo att slå till någon när som helst!
Sedan sprang han ut ur skolan och jagade efter killarna som säkert var räddare en oss.
Samtidigt som detta hände hade Petter (andra tränaren) ställt sig upp för aatt lugna oss.
Men klockan var halv 4 och ingen hade tänt lampan så vi såg bara en svart gestalt i mörkret som sa att vi skulle lugna ner oss.
Så alla trodde typ att det var en av dom som bankade  som hade kommit in i rummet!
Fyfan va rädda vi blev!
haha, nu kan man inte annat en skratta åt det.
Vi hade en väldig tur eftersom fönstrena på skolan var jätte starka, annars hade tränarna säkert fått glas över hela sig!
Antagligen hade killarna fått syn på Valles mobil och jacka som låg i fönstrat så de försökte väll ro åt sig några värde saker när de ändå var cup.
Natten innan hade de dessutom lyckats krossa en halv ruta utanför klassrummet så man undrar väll inte på att alla ville hem?
Haha de som hänt idag e väll ínte mycket, utom att jag somnade i skolan!! :O

Xoxo Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0