skolbloggar

Hej alla bloggläsare :)
Bloggar lite från skolan eftersom min grupp i skolan är klar med arbetet.
Vi har tema vecka och varje klass har en varsin världsdel min klass har amerikorna.
Jag är i "byggruppen" så vi har byggt frihetsgudinnan i godis :)
smaskens, hade det väll varit om man inte som jag har godislöfte och om godiset är fast satt i varandra med lim  :P
Idag lärde Tåna mig Samba.
Hahah jae ju fett grym :)
Försökte mig även på lite tango o vals haha de gick ju bra ;)
Hade velat lägga in en bild på vår vackra gudinna men tyvärr e jag inne på Tånas konto och hittar ingen överföringskabel så de kanske kommer in i kväll.
Ha en fortsatt bra dag :)
xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0