Ska ut o garva me Astrid :)

Godmorgon bloggen och mina kära läsare, Jag har bloggat väldigt mycket på mornarna nu för tiden.. hmm vet inte riktigt varför, men det blir väll så, på morgonen när man inte riktigt har nåt annat o göra.
Man kan licksom berätta vad som ska göras under dagen :)
Borde nog blogga på kvällen istället så ni får veta vad som har gjorts.
Äh, haha jag kan ju göra båda :)
Idag tänkte jag och Astrid sticka ut i det fria.
Men det är nog ganska kallt?
Hur många grader kan det vara?
Ska kila och kolla,, 7,5 grader stod det på här utanför mitt lilla hus :)
Det blir allt mjukiskläder och dunjacka på.
Har inga riktiga planer för dagen utom det.
Familjen är även denna dag ute på brorsans cup.
Tyvärr ser inte den här dagen bättre ut med humörret än igår :(
Är fortfarande lite lack.
Men det får ju inte gå ut över er bloggläsare :)
Så ha en bra dag så kanske vi ses och hörs.
Xoxo Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0