Korkad? Nej? Vadåra?

Det här e några av dom korkade sakerna som ni inte visste att jag har gjort:

*klämt mitt finger med flit i en sån där sak på träslöjden.
*gått in i minst 5 stolpar varav en i england så alla aasgarva x)
*Låst in nycklarna i skåpet
*letat efter mobilen och sedan tagit upp den ur fickan för att ringa efter den
*spillt ut en hel burk med färg på slöjden
*skickat ett väldigt privat sms till fel person
*klättrat i ett lodrättberg med klackskor



Det där var bara några av dom men om jag tänker efter lite blir det nog mycket mer ;)
Men hmm.. som många inte förstår: jag är inte klantig eller korkad, jag har bara otur när jag tänker..



Jag kan tala om att 2 av dessa saker hände idag:
De sakerna som har med slöjden att göra.
Ja, jag klämde fingret i en sån där sak som man säter fast grejer med som sitter fast i träslöjdsbänken.
Ja, det var meningen.
Jag skulle ju bara se hur mycket jag kunde stänga den med fingret emellan.
5 mm blev till slut resultatet.
Emo?
Nej, jag vill inte dö nyfiken. :)
Inte långt efter det skulle jag måla en sak i brunfärg.
så jag satte mig på to...
Nej haha :p
Jag skulle ta ut den bruna burken ur skåpet.
Problemet var det att den som använt burken innan var för lat för att stänga locket ordentligt.
Så jag tar helt enkelt i det ända rena stället på burken: locket.
plaafs.. säger det sen är hela målar bänken starkt brun målad.
Vem fick torka?
Du som inte stängde korken är skyldig mig en rejäl tjänst!!
Ni som vill se en bild på elendet slänger en blick nedåt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0