Mrs NYFIKEN!!

Gokväll :P
Sitter här vid datan utan nåt vettigt att göra.
Försöker få pappa att fixa en ny email åt mig så jag har en som jag inte glömt lösenordet till :P
Efter det ska jag bli medlem på facebook :)
Och sedan kanske sticka ut och gå med mamma, det är ju jätte härligt höstväder :)
Imorgon ska jag på Donken cupen :)
"Mcdonaldscupen" De ska bli jätte kul o jag och Tåna har längtat hela veckan :)
Nä nu får väll pappa ta och komma?
Och jag är väldiiiigt nyfiken på en grej som en viss Mr envis vägrar att berätta!!!!
Snart kommer det väll??!
Har ju tjatat jätte länge!
Jaja, nu ropar mamma att vi ska sticka innan det blir fööör mörkt.
Pussochkramskummbanan :)

xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: tåna

<3

2009-10-18 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0