Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get.

Godmorgon.
Hoppas att alla sovit gott :)
Det har jag, men fast den ljuva skönhetssömnen blev inte dagen så blev dagen sämre en vanligt.
Så, jag har en fråga.. om någon ljuger och kommer med ursäkter hela tiden, förtjänar den då att kallas .....?
Om man levt en lögn halva livet?
En lögn som inte kommer fram förren man tar reda på den?
Jaja, nog pratat om det.
Idag har väll inte mycket hänt utom det jag skrev över.
Satt nyss och slickade på en glass med namnet choco crisp.
Min favvo :)
Satt inlåst på toan nån timme (inte av den anledningen ni säkert tror).
Och nu sitter jag här.
Kollar hus till salu på nätet, måste komma bort från den här skiten.
Familjen är på brorsans cup, jag hade verkligen ingen lust att komma ut o visa mig.
Inte på en helgmorgon med detta humör.
Usch nej.
Nä nu får ja ta och ge mej, daska upp mig och ta nya tag.
Hej så länge.

Xoxo Natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0