I'm just a girl

Godmorgon på er.
Just nu sitter jag och skriver en önskelista.
Snart är tre hela world sidor uppskrivna :P
Vad önskar ni er i julklapp?
Behöver lite tips..
Så man inte blir besviken om släkten inte vet vad man ska köpa.
Juste, ska n hänga med och bowla imorn?
Har inget att göra och mamma kom med idén, varför inte licksom?
Tycker dessutom att det är jätte kul att se den andra vinna så.. haha nej men seriöst talat är jag sämst, så den som vågar möta mig kan väll skicka ett litet sms?
Snart ska jag iväg med familjen och köta badminton så vi hörs kanske lite senare så får ni veta hur det gick.











landet



xoxo Natti


Kommentarer
Postat av: Sophia

Har du ny kamera?:)<3333

2009-10-29 @ 00:17:48
URL: http://sophijan.blogg.se/
Postat av: jag

haha nee, de e mobilen, kände bara för o fota lite :) <333

2009-10-29 @ 10:41:35
URL: http://nanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0