if you wanna make the world to a better place take a look on your self then make a change..

Fråga inte varför jag har börjat med en låttext i rubriken senaste tiden :P
Ärligt talat vet jag inte varför, men jag tar en text som jag känner igen mig själv i beroende på humöret.
Jag är fortfarande kvar på landet men imorgon bär det av till stan igen.
Jag och farmor har gjort världens sötaste troll av en stubbe :P
Lite barnslig måste man få vara ibland men det pryder farmors rabatt jätte bra :)
Jag sitter och undrar hur det kommer sig att man är ute mycket mer på landet än hemma.. hmm
Well, jag har inte mycket att skriva om så jag ska nog avsluta efter lite bloggkikande.
Lovade ju Tobias att det bara skulle ta 5 min men hur lätt är det?
Ska väll avsluta nu så hörs vi imorgon igen.

xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0