Hey! what´s the big idea?

Shuue sötnowsar, idag ska jag och Tobias sova oss farmor och farfar tillsamans med vovven.
Imorgon sticker vi ut till landet i Norrtälje(stavning?) där vi stannar till på Tisdag eftersom jag har utvecklingssamtal på Onsdag.
Synd på ett så skönt höstlov :( men men..
Dagens solklara låt favvo e mj:s earth song.
Shit asså jag har verkligen fastnat för den :O
Ni kommer iaf inte va helt fria från mig eftersom päronens päron (kan man säga så?) tar med bärbara.
Nej, nu ska här packas!
Kanske uppdaterar en bild från dagen också om jag får bort Tobias frLn vanliga datan..

xoxo Natti

Kommentarer
Postat av: Bea

Men gud, har du utvecklingssamtal på höstlovet!?

Fattade aldrig det, stakars dig!

2009-10-23 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0