här kommer...

...en uppdatering från Norrtälje!
Jag sa ju att ni inte blir av med mig :)
Idag har hela gänget stuckit ut i skogen i hopp om att hitta lite svamp, men Icke.
VI hittade däremot världens läskigaste hus mitt ute i skogen som var halvtrasigt och det växte äppelträd runt det :O
Typ som Törnrosa ;)
Det var iallafall en jätte dum nyponbuske som gjorde illa mitt finger så ja börja blöda :( *snyfft.
Tessan fick vara utan koppel första gången idag på tomten.
Hon brukar vägra att leka och jaga efter pinne men hon sprang som värsta damphunden :P
Vi har somsagt varit ute och gått typ hela dagen så det finns inte så mycket att säga utom att hitresan gick bra, men jag hittade inte mina hörlurar :(
Well well, nu ska vi till affären och köpa nötter.
Hörs imorn.

xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0