????? Frågestund ?????

hej sötnosar, sitter gäst oss Astrid nu :)
Det va så kallt ute så vi gav upp och gick in.
Vi försökte faktiskt få tag på nån som ville komma ut med oss, men alla va så tråkiga så vi förblev själva och mobbade ;).
Astrid äter nu så jag passa på o blogga lite granna.
Vi kommer inte riktigt på vad vi ska pyssla med härnäst men vi kommer nog på nåt kul snart.
Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och kanske smsa lite granna, så bomba med sms så ska jag se till att svara :)
Jag vet!! Vi kan ha frågestund :)
Fråga vad som helst så ska jag svara, För personliga frågor svarar jag inte på.
Ni kan få fråga till kl 20.00 :)
Sätt igång!!
xoxo Natti

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Favoritblogg? :)

Hur mår du? :D

2009-10-11 @ 15:25:02
URL: http://stephys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0