tomat+tomat+tomat=ketchup

Hej alla glada sötnosar :)
Jag hade en riktigt bra dag idag kan man säga :D
Före första blev jag vän igen me s och z.
Före andra bestod ungefär hela dagen åt att kolla på en super rolig, notera super, teater i Aulan.
Garvade typ föreställningen igenom x)
O de va en tjej på teatern (vuxen) som dom tog av behån på!!
Och det var bara en kille som höll för me händerna!
Nej, haha de va egentligen inte en porrteater :P men just i den scenen vet jag inte vad som hände.
Iallafall, för det tredje, har jag pratat med Lasse och han sa att det går bra om Astrid kommer till skolan på Måndag :D
Så alla killar i klassen som läser bloggen, gör er fina på Måndag ;)
Kommer bli jätte kul gumman :)
Juste till alla fotbollstjejer också, jag va inte på träningen igår för jag fick en sån fruktansvärd huvudvärk :(
Man får väll bara längta fram till Donken cupen nästa helg :)
Jag skulle bara vilja säga förlåt till gruppen jag bytte till, det är inte kulturgruppen utan idrottsgruppen (a), sorry.
Men nu får det vara nog, era hjärnor blir väll fullproppade av allt mitt babbel?

Lägger iallafall in en bild från vår fina ketchup gubbe :)






xoxo Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0