Mj tokig !

Goddagens :)
Jag kom hem från skolan för nån timme sen, vi fick sluta en timme tidigare :D
Ni kommer väll ihåg att jag sa att det är tema vecka denna veckan?
Och att jag var med i byggruppen, Ha !
Inte nu längre :) då jag blev osams med några i den gruppen (inga namn nämnda) så bytte jag helt enkelt till kultur gruppen.
Mycket roligare, där man skulle lära okunniga att dansa samba och lickboxa :)
E ju grym *host* på båda så det blev inga problem ;)
Idag kommer mamma hem och vi ska spendera lite mer tid med mormor och morfar, som jag för det mesta bott oss den här veckan :)
Vi får ikväll äran att dela en sagolik måltid med dom. :)
Sitter och lyssnar på "heal the world" med Mj, asså jag blir galen! Kan inte sluta älska honom!!!
Men han är på ett bättre ställe nu, där ingen klagar på honom, en en gång, RIP MJ, a legend, the king of pop <3
Har messat lite med Astrid och kommit fram till att hon ska försöka komma till skolan på Måndag eftersom hon har studiedag, så ska hon va där hela dagen :)

Här e en bild på Frihetsgudinnan som jag har varit med och gjort...









Och här är 2 bilder, en har jag redigerat och en inte.
Vilken blev finast?



Vanlig?







Sepia?


xoxo Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0