Lite info sen igår och idag

hej, idag igen :)
Hade tyvärr inte möjligheten att skriva igår då internet laggade. :(
men men.. that's life, ni får lite info idag istället :)
Idag var det kort dag, men jag var tvungen att gå upp kl halv 7!!
Okej, kanske inte så tidigt om man räknar med att medelvärdet av tidiga mornar av alla människor kanske är 6.
Men eftersom jag har sån tur så börjar vi 8 bara en dag i veckan :)
Lyx :)
Sitter och lyssnar på britney spears: three som Astrid skickade till mig.
Btw så blebv jag skiit förbannad igår!
Inte vanligt :O
Det var ju meningen att Astrid skulle kommit till skolan igår.
Men vet ni vad som hände istället?
Hon fick åka hem!!
Varför?
Jo, när hon kom till skolan på morgonen så gick vi först till vaktmästaren för att hämta en "gästbricka".
När vi kommer dit beklagar sig vaktmästaren men man var tvungen att boka tid -.- men han sa att vi skulle gå till receptionen så kanske det gick iaf.
Så vi går dit, "Nej man får inte ta med en kompis till skolan" får vi som otrevligt svar !! -.-
Usch, blev så himla lack!!
Jag hade ju trots allt frågat klassens mentor om det gick bra att hon kom, ja hade han svarat.
Men icke, Astrid fick som sagt åka därifrån.
Hon stack nog hem till Sara ist men ändå.
Och vet ni vad som gjorde mig mest arg var?
Jo, att när vi sedan ska ha NO så har en annan tjej tagit med sig sin kompis till skolan.!!!!
Dom på receptionen hade sagt att det var OK så hon fick en "gästbricka"!!!!!!!!
Fyfan va sur man blev!!
Inte nog med så arg jag redan var, sen fick jag även en örfil som plåster på såret!
För att jag tyckte att Zac efron e snyggare en den där Edward från Twilight!
Vad är det med människor här i världen??
Oj, nu blev det ett väldigt långt inlägg.. men ni får tänka på att det var från igår också :)

förresten checka in vatten pölen i skolan!! översvämmning eller vad? :O






Som en mini sjö :)
"Ungar nu ska vi göra simtestet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0