ÄNTLIIGEN!

Jag stack till v-by med päronen igår, Tobias hängde också med och körde på sin nya weighboard..(stavning)
Vi köpte äntligen skinnjackan jag varit ute efter riktigt länge (bättre sent än aldrig) pluss ett par gråa strumbyxor :)
Tack mina super snälla päron :) <3

Mer har jag inte att skriva just nu så här i morgonsolen men efter skolan blir det kanske mer :)
Juste, glömde säga att de e lyx idag :)
Jag börjar tjugo i tio och slutar 20 över tio!!! :D
Wiiho!
Och före andra .. :P
Såg nån matchen igår?
Det e ju kört för Sverige i Vm men det va skönt med många mål :)
De behövdes.
Såg ni Sveriges sista mål?? :O kommer inte ihåg vem som sköt det men det var riktigt snyggt :O





puss och kram skummbanan ;)

xoxo Natti <3

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Vad kul, haha!

kram :)

2009-10-15 @ 11:27:28
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0