Words can't bring me down

Hej idag igen bloggen :)
Idag skriver jag om ännu en dag i Norrtälje.
Dagen har gått väldigt snabbt tycker jag och vi har inte hunnit med särskillt mycket men en lång promenad blev iallafall av.
Vi tog en titt på farfars föräldrars gamla hus och hans mormors gamla hus.
De va väldigt stora tomter jämfört med vår :O
Hanns pärons tomt var 10.000 kvm :O
Man får ju plats med en elvamanna plan på den tomten :)
Vi åt ganska mycket lunch så det blir varma mackor till middag idag.
Jag fick just den glada informationen att morgondagens lunch är pannkakor :)
"farfars pannkakor" :P
Mer hade jag inta att säga men vi får höras imorn

xoxo Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0